Merhaba,
01.07.2022 tarihi itibari ile Türk satıcılara ABD ve Brezilya kapatılmıştır.
Bir süredir tatilde olan AliExpress mağazamızı yeniden yayına aldık ve yeni ürünler ekledik. Yeni ürün fiyatları ve kargo ücretlerini müşteri gözüyle incelemek için lokasyonu ABD olarak seçtiğimizde aşağıdaki gibi hata ekranıyla karşılaştık.

Başta “Tatil modundan henüz yeni çıktığımız için” bu hatayı aldığımızı düşündük ancak birkaç gün sonra kontrol ettiğimizde sonuç aynıydı. Sorunun nedeni ve çözümü için https://h5-global.alimebot.aliexpress.com/intl/index.htm?from=bDwsuGTaQW& adresli canlı destek hattından durumu bildirdik. Gelen yanıt aşağıdaki gibidir.
Merhaba Değerli İş Ortağımız,
Talebiniz üzerine paylaştığınız detaylar incelenmiştir. Yapılan incelemelerde ürün görüntülemelerinizi gönderilen ülke ABD olacak şekilde yapmaya çalıştığınız tespit edilmiştir. Geniş çaplı değerlendirmelerden sonra, fikri mülkiyet hakları sebebi ile 01.07.2022 tarihi itibari ile Türk satıcılara ABD ve Brezilya kapatılmıştır. Ürünleriniz bu ülkeler üzerinden görüntülenemez ya da mağazanız bu ülkeler üzerinden sipariş alamaz.
Aliexpress Türkiye Satıcı Destek Ekibi
Henüz AliExpress resmi duyuru kanallarından bu bilgiye ulaşamadık. Bu nedenle yazışmaların ekran görüntüsünü aşağıya ekleyelim.

Müşteri hizmetlerinden gelen yanıtın gönderici bilgileri.

Herkese bol kazançlar.