Kargo yola çıktıktan sonra adres değişikliği yapılabilir mi?

Merhaba,

Bir müşterim Etsy’den ürünümü satın aldıktan sonra verdiği adresi değiştirmek istediğini söyledi. Bende ShipEntegra lojistik firmasıyla çalışıyorum ve panel üzerinden adres değişikliğini yaptım. Daha sonra ürünü ShipEntegra’nın merkezine gönderdim.

Dün gönderinin Dead Letter olduğunu, yani DHL’nin alıcıyı bulamadığını gördüm. Sanırım adres değişikliğini yapamadım ve paket müşterinin eski adresine gitti…

Benzer bir durum yaşayan var mı? Bu durumda ne yapmalıyım?

Normal şartlarda kargo firmanıza ek ücret ödeyerek yeniden yönlendirme yapabilirsiniz. Eğer ShipEntegra ile eko sınıfı gönderim yaptıysanız, paket yurt dışına çıktıktan sonra adres değişikliği yapılamamaktadır.